Promocje
Pudełko brąz deska  rozm. 31*22*8
Pudełko brąz deska rozm. 31*22*8
1,46 zł 1,20 zł
szt.
Pudełka na pralinki cukierki ciasteczka "Tęczowe"
Pudełka na pralinki cukierki ciasteczka "Tęczowe"
1,60 zł 0,80 zł
szt.
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

OPAKOWANIA NA SŁODKOŚCI WESELNE

Polecamy Państwu szeroki wybór opakowań na ciasta oraz inne słodkości weselne. Mamy w ofercie opakowania zbiorcze w które zapakujecie swoje wypieki oraz piękne pudełka z nadrukiem które będą miłym podziękowaniem dla Waszych gości.

Pudełka znajdziecie klikając w okienko obok.

OPAKOWANIA ŚWIĄTECZNE

Na zbliżające się święta Bożego Narodzenia polecamy pudełeczka z pięknymi zimowo - świątecznymi nadrukami.

Polecamy zarówno pudełka na ciasta i ciasteczka jaki i na torty i pierniczki.

Zwroty i reklamacje

Reklamacje i zwroty..

W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru lub jego widocznego uszkodzenia nie wynikającego z uszkodzenia podczas transportu, prosimy o kontakt telefoniczny bądź emailowy najpóźniej do trzech dni od daty otrzymania przesyłki.

Po przekroczeniu tego okresu należy złożyć reklamację według poniższych wytycznych:

1. W przypadku stwierdzenia przez Konsumenta niezgodności zakupionego produktu z umową przysługuje mu prawo do wniesienia reklamacji.

2. Reklamacja powinna zostać sporządzona w formie pisemnej i zawierać: a) określenie reklamowanego produktu, b) określenie stwierdzonych wad, c) żądanie Klienta w związku ze złożoną reklamacją.

3. Reklamacja powinna zostać wysłana na adres Sprzedawcy wskazany w pkt. I.2 Regulaminu. Jeżeli Klient żąda doprowadzenia produktu do stanu zgodnego z umową albo odstępuje od zawartej umowy sprzedaży w całości lub w części do pisma reklamacyjnego powinien dołączyć reklamowany produkt.

4. Sprzedawca zobowiązany jest udzielić pisemnej odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania wraz z uzasadnieniem swojego stanowiska.

5. Nie ponosimy odpowiedzialności za towar zniszczony podczas transportu. Wszystkie widoczne uszkodzenia opakowania zewnętrznego np. zgniecenia, zalania, rozerwania itp. powinny być natychmiast zgłoszone kurierowi i w jego obecności powinien zostać spisany protokół uszkodzenia. Na podstawie tego protokołu składana jest reklamacja do firmy kurierskiej osobiście przez kupującego bądź za naszym pośrednictwem. 

Każda wysyłana paczka jest ubezpieczona.

Kupujący ma prawo odmówić odbioru uszkodzonej paczki.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl