Promocje
Bankietówki monoporcje fi 8 op.200szt PROMOCJA
Bankietówki monoporcje fi 8 op.200szt PROMOCJA
49,20 zł 43,05 zł
opak.
Bankietówki monoporcje fi 10 op.200szt PROMOCJA
Bankietówki monoporcje fi 10 op.200szt PROMOCJA
54,85 zł 45,51 zł
opak.
Papier siarczan + PE rozm. 41x40 cm 1 kg
Papier siarczan + PE rozm. 41x40 cm 1 kg
17,06 zł 15,00 zł
opak.
Pudełko na pralinki cukierki ciasteczka "Tęczowe"
Pudełko na pralinki cukierki ciasteczka "Tęczowe"
2,00 zł 1,70 zł
szt.
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

OPAKOWANIA WESELNE

Na uroczystości weselne polecamy Państwu szeroki wybór opakowań na torty i ciasta, jako słodki upominek i podziękowanie dla Waszych gości. Posiadamy w ofercie opakowania zbiorcze oraz piękne pudełka z świątecznym, w które zapakujecie swoje słodkie wypieki.

Pudełka znajdziecie klikając w okienko obok.

 

Opakowania na Boże Narodzenie

Już teraz przedstawiamy Państwu naszą ofertę pudełek na Boże Narodzenie. W naszej propozycji znajdą Państwo opakowania ze świątecznym nadrukiem oraz inne pudełka, które mogą być wykorzystane na te nadchodzące święta.

Obecnie w propozycji pudełka jeszcze z dostawy sprzed inflacji - więc proszę korzystać.

 

Zwroty i reklamacje

Reklamacje i zwroty..

W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru lub jego widocznego uszkodzenia nie wynikającego z uszkodzenia podczas transportu, prosimy o kontakt telefoniczny bądź emailowy najpóźniej do trzech dni od daty otrzymania przesyłki.

Po przekroczeniu tego okresu należy złożyć reklamację według poniższych wytycznych:

1. W przypadku stwierdzenia przez Konsumenta niezgodności zakupionego produktu z umową przysługuje mu prawo do wniesienia reklamacji.

2. Reklamacja powinna zostać sporządzona w formie pisemnej i zawierać: a) określenie reklamowanego produktu, b) określenie stwierdzonych wad, c) żądanie Klienta w związku ze złożoną reklamacją.

3. Reklamacja powinna zostać wysłana na adres Sprzedawcy wskazany w pkt. I.2 Regulaminu. Jeżeli Klient żąda doprowadzenia produktu do stanu zgodnego z umową albo odstępuje od zawartej umowy sprzedaży w całości lub w części do pisma reklamacyjnego powinien dołączyć reklamowany produkt.

4. Sprzedawca zobowiązany jest udzielić pisemnej odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania wraz z uzasadnieniem swojego stanowiska.

5. Nie ponosimy odpowiedzialności za towar zniszczony podczas transportu. Wszystkie widoczne uszkodzenia opakowania zewnętrznego np. zgniecenia, zalania, rozerwania itp. powinny być natychmiast zgłoszone kurierowi i w jego obecności powinien zostać spisany protokół uszkodzenia. Na podstawie tego protokołu składana jest reklamacja do firmy kurierskiej osobiście przez kupującego bądź za naszym pośrednictwem. 

Każda wysyłana paczka jest ubezpieczona.

Kupujący ma prawo odmówić odbioru uszkodzonej paczki.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl