Promocje
Pudełko na ciasto/pączek  "Białe" 11x11x10 op.100szt.
Pudełko na ciasto/pączek "Białe" 11x11x10 op.100szt.
120,00 zł 110,00 zł
opak.
Pudełko na ciasto/pączek  "Białe" 11x11x10
Pudełko na ciasto/pączek "Białe" 11x11x10
1,30 zł 1,20 zł
szt.
Koła ozdobne fi 35 cm gram 400 op.100 szt.
Koła ozdobne fi 35 cm gram 400 op.100 szt.
30,00 zł 15,00 zł
opak.
Pojemnik na potrawy chińskie 0,75l WYPRZEDAŻ
Pojemnik na potrawy chińskie 0,75l WYPRZEDAŻ
0,80 zł 0,50 zł
szt.
Pojemnik na potrawy chińskie 0,5l WYPRZEDAŻ
Pojemnik na potrawy chińskie 0,5l WYPRZEDAŻ
0,60 zł 0,30 zł
szt.
Pudełko zielone rozm. 14x8x7cm Wyprzedaż
Pudełko zielone rozm. 14x8x7cm Wyprzedaż
0,60 zł 0,30 zł
szt.
Pudełko na tort/ciasto  "Białe" bez okna 21x21x10
Pudełko na tort/ciasto "Białe" bez okna 21x21x10
1,80 zł 1,42 zł
szt.
Pudełka na 2 muffinki  "Białe" z okienkiem op.50szt.
Pudełka na 2 muffinki "Białe" z okienkiem op.50szt.
61,00 zł 54,00 zł
opak.
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

OPAKOWANIA na uroczystość Komunii Świętej

Maj to miesiąc w którym jako uroczystości dominuje I Komunia Święta. Na tę okazję przygotowaliśmy pudełka białe i z delikatnymi nadrukami. Wypieki zapakowane w takie pudełko będzie pięknym podziękowaniem dla Waszych gości. 

Pudełka znajdziecie klikając w okienko obok.

 

Opakowania ślubne

Na uroczystości ślubne polecamy piękne, kolorowe opakowania w które zapakujecie swoje słodkości.

Mamy do wyboru pudełka transportowe oraz pudełka na pojedyncze wypieki z nadrukiem ślubnym lub gładkie białe.

Pudełka znajdziecie, klikając w obrazek obok.

 

Zwroty i reklamacje

Reklamacje i zwroty..

W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru lub jego widocznego uszkodzenia nie wynikającego z uszkodzenia podczas transportu, prosimy o kontakt telefoniczny bądź emailowy najpóźniej do trzech dni od daty otrzymania przesyłki.

Po przekroczeniu tego okresu należy złożyć reklamację według poniższych wytycznych:

1. W przypadku stwierdzenia przez Konsumenta niezgodności zakupionego produktu z umową przysługuje mu prawo do wniesienia reklamacji.

2. Reklamacja powinna zostać sporządzona w formie pisemnej i zawierać: a) określenie reklamowanego produktu, b) określenie stwierdzonych wad, c) żądanie Klienta w związku ze złożoną reklamacją.

3. Reklamacja powinna zostać wysłana na adres Sprzedawcy wskazany w pkt. I.2 Regulaminu. Jeżeli Klient żąda doprowadzenia produktu do stanu zgodnego z umową albo odstępuje od zawartej umowy sprzedaży w całości lub w części do pisma reklamacyjnego powinien dołączyć reklamowany produkt.

4. Sprzedawca zobowiązany jest udzielić pisemnej odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania wraz z uzasadnieniem swojego stanowiska.

5. Nie ponosimy odpowiedzialności za towar zniszczony podczas transportu. Wszystkie widoczne uszkodzenia opakowania zewnętrznego np. zgniecenia, zalania, rozerwania itp. powinny być natychmiast zgłoszone kurierowi i w jego obecności powinien zostać spisany protokół uszkodzenia. Na podstawie tego protokołu składana jest reklamacja do firmy kurierskiej osobiście przez kupującego bądź za naszym pośrednictwem. 

Każda wysyłana paczka jest ubezpieczona.

Kupujący ma prawo odmówić odbioru uszkodzonej paczki.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl