Promocje
Pudełko na ciasto/pączek "Białe" 13x13x7
Pudełko na ciasto/pączek "Białe" 13x13x7

0,80 zł

Cena regularna: 1,30 zł

Najniższa cena: 1,30 zł
szt.
Pudełko na ciasto/pączek "Białe" 13x13x7 op.100 szt.
Pudełko na ciasto/pączek "Białe" 13x13x7 op.100 szt.

69,00 zł

Cena regularna: 120,00 zł

Najniższa cena: 120,00 zł
opak.
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
PROPOZYCJE

PRODUKTY NA UROCZYSTOŚĆ KOMUNII ŚW./

Przedstawiamy Państwu ofertę opakowań na uroczystość Komunii Św. U nas znajdziecie zarówno opakowania z nadrukiem jak i opakowania białe bez druku. Wszystkie doskonale sprawdzą się na zapakowanie słodkości dla gości.

Ofertę znajdziecie klikając w zdjęcie z pudełkiem.

Opakowania weselne

W ofercie posiadamy szeroki wybór pudełek w które zapakują Państwo swoje słodkości jako poczęstunek dla gości weselnych.

Zarówno są to pudełka na torty jak i na ciasta, z nadrukiem lub zwykłe białe.

Polecam zapoznać się z ofertą klikając w obrazek obok. 

 

Zwroty i reklamacje

Reklamacje i zwroty..

W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru, prosimy o kontakt emailowy najpóźniej do dwóch dni od daty otrzymania przesyłki.

Zalecamy sprawdzenie stanu zawartości paczki przy kurierze. W razie uszkodzeń należy spisać protokół reklamacyjny w obecności kuriera.

Sposób złożenia reklamacji:

1. W przypadku stwierdzenia przez Konsumenta niezgodności zakupionego produktu z umową przysługuje mu prawo do wniesienia reklamacji.

2. Reklamacja powinna zostać sporządzona w formie pisemnej i zawierać: a) określenie reklamowanego produktu, b) określenie stwierdzonych wad, c) żądanie Klienta w związku ze złożoną reklamacją.

3. Reklamacja powinna zostać wysłana na adres Sprzedawcy wskazany w pkt. I.2 Regulaminu. Jeżeli Klient żąda doprowadzenia produktu do stanu zgodnego z umową albo odstępuje od zawartej umowy sprzedaży w całości lub w części do pisma reklamacyjnego powinien dołączyć reklamowany produkt.

4. Sprzedawca zobowiązany jest udzielić pisemnej odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania wraz z uzasadnieniem swojego stanowiska.

5. Nie ponosimy odpowiedzialności za towar zniszczony podczas transportu. Wszystkie widoczne uszkodzenia opakowania zewnętrznego np. zgniecenia, zalania, rozerwania itp. powinny być natychmiast zgłoszone kurierowi i w jego obecności powinien zostać spisany protokół uszkodzenia. Na podstawie tego protokołu składana jest reklamacja do firmy kurierskiej osobiście przez kupującego bądź za naszym pośrednictwem. 

Każda wysyłana paczka jest ubezpieczona.

Kupujący ma prawo odmówić odbioru uszkodzonej paczki.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl