Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Przedstawiamy Państwu ofertę opakowań na tłusty czwartek. U nas znajdziecie zarówno opakowania z nadrukiem jak i opakowania białe bez druku. Wszystkie doskonale sprawdzą się na zapakowanie słodkości typu pączki czy faworki.
Ofertę znajdziecie klikając w zdjęcie z pudełkami na pączki.
Opakowania na WALENTYNKI
Na zbliżające się walentynki przygotowaliśmy dla Was szeroki wybór pudełek z nadrukiem.
Zarówno są to pudełka na torty jak i na ciasta.
Polecam zapoznać się z ofertą klikając w obrazek obok.
Zwroty i reklamacje
Reklamacje i zwroty..
W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru, prosimy o kontakt emailowy najpóźniej do dwóch dni od daty otrzymania przesyłki.
Zalecamy sprawdzenie stanu zawartości paczki przy kurierze. W razie uszkodzeń należy spisać protokół reklamacyjny w obecności kuriera.
Sposób złożenia reklamacji:
1. W przypadku stwierdzenia przez Konsumenta niezgodności zakupionego produktu z umową przysługuje mu prawo do wniesienia reklamacji.
2. Reklamacja powinna zostać sporządzona w formie pisemnej i zawierać: a) określenie reklamowanego produktu, b) określenie stwierdzonych wad, c) żądanie Klienta w związku ze złożoną reklamacją.
3. Reklamacja powinna zostać wysłana na adres Sprzedawcy wskazany w pkt. I.2 Regulaminu. Jeżeli Klient żąda doprowadzenia produktu do stanu zgodnego z umową albo odstępuje od zawartej umowy sprzedaży w całości lub w części do pisma reklamacyjnego powinien dołączyć reklamowany produkt.
4. Sprzedawca zobowiązany jest udzielić pisemnej odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania wraz z uzasadnieniem swojego stanowiska.
5. Nie ponosimy odpowiedzialności za towar zniszczony podczas transportu. Wszystkie widoczne uszkodzenia opakowania zewnętrznego np. zgniecenia, zalania, rozerwania itp. powinny być natychmiast zgłoszone kurierowi i w jego obecności powinien zostać spisany protokół uszkodzenia. Na podstawie tego protokołu składana jest reklamacja do firmy kurierskiej osobiście przez kupującego bądź za naszym pośrednictwem.
Każda wysyłana paczka jest ubezpieczona.
Kupujący ma prawo odmówić odbioru uszkodzonej paczki.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.